vrijdag 15 juli 2011

Glitter Nails

Ik had beloofd dat deze post over de glitters zou gaan die ik laatst bij de Hema heb gekocht. Een tijdje geleden zag ik op www.beautygloss.nl een post over hoe je supervette glitter nagels kunt maken, heel erg leuk! Ik wilde dit meteen zelf uit proberen, daarom ben ik op zoek gegaan naar glitters. In het dorp waar ik woon zit geen hobbywinkel, dus ben ik maar bij de Hema gaan kijken en toevallig hadden ze ze daar! Hier een foto van het hele pakketje (hij kost 1,95 euro). Zoals je ziet zitten er paarse, witte, roze, groene en zilveren glitters in. Het ging mij voornamelijk om de zilveren, maar met andere kleurtjes is het misschien ook wel erg leuk.


Om die glitter nagels te maken, heb je doorzichtige nagellak nodig (bij voorkeur een topcoat), glitters en een velletje papier. Je doet eerst een laagje nagellak op je vinger, hier strooi je de glitters op. Je tikt dan met je nagel op het papier om de overtollige glitters eraf te laten vallen. Deze vallen dus op het papier, je kunt ze later weer terug in het potje doen. Als laatste doe je nog een laag nagellak over de glitters en dit laat je drogen. Voor een meer uitgebreide uitleg met filmpje, kijk je hier.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten