zondag 17 juli 2011

Cleaning out my closet

Mijn kledingkast was al een lange tijd heel erg rommelig, daarom leek het me een goed idee om een beetje om te ruimen. Eerst had ik twee stangen waar ik kledinghangers aan kon hangen, heel onoverzichtelijk. Nu heb ik er nog maar één en de rest van mijn kleding is opgevouwen. Dit is veel handiger en op de één of andere manier kan ik nu ook makkelijker iets vinden om aan te doen!
Klik op read more voor meer foto's.





Voor

Na
Links liggen wintertruien en sjaals - rechts ligt ook een wintertrui met pyjama's en een denim blouse

Links liggen spijkerbroeken, rokjes en korte broekjes - rechts liggen t-shirts
Links achter liggen shirts met lange mouwen en vestjes - rechts achter liggen alle zwart en witte kledingstukken - vooraan liggen hemdjes



1 opmerking: