zondag 10 juli 2011

Beauty purchases


Deze keer heb ik een post met beautyproducten die ik heb gekocht. Bij de Trekpleister was er een actie van Andrélon en bij de Kruidvat een actie van Gosh.



Links zie je een serum, het intensief glans serum van Andrélon. Ik wilde al een tijdje een serum omdat ik nogal last heb van pluizig haar. Voor mij werkt deze echt super! Ik heb nog maar een klein beetje pluis, mijn haar voelt heel erg zacht aan en het glanst meer. In het midden staat de Care&Repair Mist Heat Protect, voor bescherming bij het föhnen. Rechts staat het Laagjes Accent Paste. Deze heb ik nog niet gebruikt.
Verder was er een actie bij de Kruidvat van Gosh, 1 + 1 gratis. Ik wilde al heel lang deze primer proberen, het enige probleem was dat hij normaal 16 euro kost... Nu was hij dus maar 8 euro! Ik heb hem al gebruikt en hij is echt heel erg fijn. Als je hem op je huid smeert wordt het meteen veel minder glanzend. Ook blijft mijn foundation beter zitten.
Daarnaast heb ik deze blush gekocht. Ik heb er nu al één maar die is perzik kleur en ik vind hem te oranje. Deze roze kleur vind ik erg mooi.

Deze nieuwe nagellak is nummer 51 Mellow Yellow van Essence. Mijn pink is met 2 laagjes gedaan, de ringvinger (waar je maar een heel klein stukje van ziet) met 1 laagje.
Als laatste deze glitters, in de volgende post kunnen jullie zien waar ik die voor heb gebruikt!





1 opmerking:

  1. oooeh die nagellak is mooi :D

    Join the vintage give away on my blog if you like :)

    http://givelivelovelife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen