zaterdag 5 maart 2011

Beauty products


Het leek me leuk om te laten zien wat ik elke dag aan make-up producten gebruik, misschien doen jullie daar wat inspiratie van op;)
De dagcrème die ik gebruik is van De Tuinen. Ik heb een hele droge huid, en deze is speciaal voor de droge en gevoelige huid. Hij heet de Jojoba-Aloë Vera Dagcrème (€?)
Meestal meng ik mijn dagcrème met mijn foundation, omdat ik dat fijner vindt. Het valt dan niet zo op dat je foundation op hebt. Deze is van Bourjois Paris, de Bio Detox nr52 (€15,50). Om dit op te brengen gebruik ik een foundationbrush van de Hema (3). De blush die ik gebruik is ook van de Hema, het is nr36 (€?). Ik breng dit met de zwarte brush op, deze is van het Kruitvat (€3). Verder gebruik ik nog een kohl kajal pencil van Catrice, nr010 Ultra Black (€1,99). Als laatste de mascara die ik gebruik: Define-A-Lash Volume Mascara van Maybelline (€12).

2 opmerkingen:

  1. Vraagje: waar gebruik je een zwarte blush voor? Nooit eerder erger gezoen of gehoord, trok mijn aandacht! Xx leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blush zelf is oranje-achtig (dit kun je niet goed zien op de foto) maar de brush waarmee ik het opbreng is zwart;) dankje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen