dinsdag 1 maart 2011

Eye liner

Vandaag was ik even naar de bieb en toen bedacht ik me ineens dat ik in de folder van de trekpleister een make-up organiseer rekje had gezien, super handig! Toen ik in de winkel langs de make-up liep, zag ik dat er sale was van het merk Catrice. Er gingen wat producten uit de collectie ofzoiets, en er waren een aantal producten met 50% sale. Ik wilde nog graag wat verschillende kleuren oogpotlood, dus ik heb meteen mijn slag maar geslagen!

                                                Liquid Eyeliner (nummer 010 Blackest Black)
Van voor naar achter:
* Eye liner pen (nr 090 Talk is Silver)
* Kohl kajal pencil (nr 030 Brown)
* Kohl kajal pencil (nr 040 White)
* Kajal designer (nr 030 Amethyst)
* Kajal designer (nr 070 Cool Grey)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten