donderdag 24 maart 2011

5 Piece French Wardrobe

De laatste tijd koop ik echt te veel kleding en accessoires. Ik zoek dus een manier om te zorgen dat ik minder zal gaan kopen. Op internet vond ik (hopelijk) dé methode: ‘5 Piece French Wardrobe’. Dit houdt in dat ik elk seizoen 5 items koop die in de mode zijn. Ik moet er wel voor zorgen dat ik een goede basisgarderobe heb waarmee ik deze items dan kan combineren. Hieronder heb ik een lijstje staan met de dingen die ik wil hebben voor mijn basisgarderobe.


a
Jeans
a
Zwarte broek
a
Witte broek
a
Zwart jurkje

Witte blouse
a
Zwarte longsleeve
a
Witte longsleeve
a
Grijze longsleeve
a
Bruine longsleeve
a
Zwarte cardigan

Wit T-shirt & topje
a
Zwart T-shirt & topje
a
Zwart rokje
a
Zwarte heels
a
Zwarte laarzen
a
Flatjes
a
Sandalen

Bruin tasje
a
Zwarte tas


De dingen die ik graag voor dit seizoen wil hebben:
1. Een bloemenrokje of jurkje (hieronder van de h&m)
2. Leuke schoentjes voor de lente/zomer
3. Een boyfriend blazer van een lichte stof (hieronder ook van de h&m)
4. –
5. –



 
Zoals jullie kunnen zien heb ik al een groot deel van de basisgarderobe compleet, ik moet alleen nog een witte blouse (deze hieronder vind ik erg mooi, hij is van de h&m), een wit T-shirt & topje en een bruin tasje (deze heb ik laatst besteld bij de Asos =D)
Ik weet nog niet precies wat ik voor de lente wil kopen, maar als ik op internet rond surf of in winkels kijk komt de inspiratie snel genoeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten