vrijdag 8 april 2011

Today I don't feel like doin' anything

Dit was op mijn profielwerkstukavond, de poster die je achter mij ziet is door mij gemaakt. Mijn onderwerp was mode in Parijs zoals je wel kunt zien. Haha, sorry voor het rare hoofd =P.


Dit heb ik laatst gekocht. Het shirtje en de ringen zijn van de H&M en de wedges zijn van de New Yorker.

Mijn lieve hondje Dunja!
 

<>
<>
Twee nieuwe nagellakjes die ik laatst gekocht heb. De ene is een nude kleur van Pieces, hij heet Rose Powder. De andere is een mint kleur van Gosh, deze heet Miss Minty. 
Mijn oorbellenrekje waar ik heel erg blij mee ben. Ik kan zo namelijk heel snel zien wat ik allemaal heb aan oorbellen en ik weet 's ochtends ook meteen welke ik in wil doen. Dit zijn lang niet al mijn oorbellen, alleen de leukste ;)



1 opmerking:

  1. leuk, dat werkstuk!
    ik ben nu ook bezig met een project over in mode in Parijs, zou je me misschien inofrmatie willen mailen die jij hebt gebruikt ofzo? sharontjee@hotmail.com
    Je kan me ook bereiken via mn blog; lovestuff-sharon.blogspot.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen