maandag 18 april 2011

Nailpolish review: I need your help!

Sorry voor de weinige updates de laatste tijd, maar ik heb het heel erg druk met school en van alles en nog wat. Ik wilde al een tijdje een review doen van een van mijn nagellakjes maar ik weet echt niet over welke jullie het liefst meer zouden willen weten. Daarom leek het me leuk om jullie te laten kiezen. Ik heb foto’s gemaakt van al mijn nagellaks, ik zou het heel fijn vinden als je in een comment wil zetten van welke je het liefst een review zou willen!
Pieces (van links naar rechts) Ms Jagger Green - Star Dust - Metropolitan Sky Blue - Rose Powder

Rimmel London (van links naar rechts) Aqua Cool - Red Obsession - Shocker

Gosh Miss Minty - Silver

O.P.I. Melon of Troy

Essence (van links naar rechts) Hula Dreams - Ciao Bella - Pointbreak - Groovy

Catrice Romantic Jewels - Let's talk about Barrie!

Hema (van links naar rechts) nr. 4 - nr. 75 - nr. 2 - nr. 76 - nr. ? (deze is al heel oud)

Beauty casuelle (Kruidvat)

Van links naar rechts: Wild and More nr. 111 - Manhattan nr. 35W - Etos nr. 18 - Basic nr. 12 - Miss Sporty nr. 162

Geen opmerkingen:

Een reactie posten