dinsdag 4 oktober 2011

Nail polish

Gisteren was ik aan het rondsurfen op Enchantra en toen kon ik de verleiding niet weerstaan om een paar leuke herfst/winter kleurtjes te kopen.

Ten eerste vind ik deze van Essie echt prachtig, zoiets heb ik ook nog totaal niet. Hij is uit de winter collectie van 2010 en hij heet Going Incognito, de prijs is 9,95 euro.



Verder ben ik altijd al een fan geweest van blauwe nagellak. Het moet niet té fel zijn, maar een beetje een donkere kleur blauw vind ik heel erg mooi. Deze heet first mate en hij is van het merk China Glaze (hij komt uit de Anchors collectie). De prijs is 6,95 euro.

Op internet had ik al reviews gelezen over de lakjes van Orly, en dan vooral de Cosmic FX collectie. Echt wat een geweldige lakjes! Het liefst wilde ik Space Cadet, maar deze was er helaas niet meer. Toen heb ik Out of this world besteld die ik ook geweldig vind. De prijs van deze is 8,95 euro.
Als laatste nog een lakje met flakies. Ik wil al heel lang flakies uitproberen en nu kan ik dat eindelijk doen! Deze is van Golden Rose (nummer 02) en de prijs is 2,50 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten