maandag 13 juni 2011

Purple Rain

Gisteren ben ik met mijn ouders en mijn zusje naar mijn opa en oma in Soest geweest. Ik droeg mijn nieuwe paarse blazer van de Zara die ik vrijdag in Rotterdam heb gekocht. Het T-shirt daaronder is ook van de Zara. Ik heb niet zo veel gekocht in Rotterdam, en daar ben ik toch eigenlijk wel erg blij mee. Het enige wat ik nog heb gekocht naast de blazer en het T-shirt, zijn een vestje, een grijs T-shirt, ballerina’s en ringen van de Primark. Klik op Read more voor meer foto's!







Deze zijn ook van de Primark ^


Zara blazer en T-shirt
Vero Moda broek
Primark ballerina's
Clubmanhattan ketting
Asos oorbellen



In Rotterdam heb ik bij de Sacha deze laarsjes gepast, en ze zaten echt heerlijk. Ik weet alleen echt niet of ik ze moet kopen, ze zijn namelijk behoorlijk duur (95 euro) en dan mag ik (van mezelf) de komende tijd niks meer qua kleding kopen. Maar het is wel zo dat ik sowiezo nog nieuwe zwarte laarsjes moet... Ooh en als ik op andere blogs kijk, zien ze er soms wel een beetje vaal uit. Zouden jullie ze kopen?

6 opmerkingen:

  1. Mooie blazer!

    xx
    Enjoy my giveaway: http://jeemmful.blogspot.com/2011/06/giveaway-broche.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heyy thanks voor het mee doen!
    Ik heb die laarsjes zelf ook en ze zijn inderdaad een beetje vaal,
    daarbij komt dat ze heel erg snel beschadigen. Wel heel jammer, maar als ze een beetje afgeragd zijn vind ik ze nog steeds wel vet :P naja het is wel zone van die dure schoen! dus je moet het echt zelf weten!! toffe blazer btw ;)


    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeuk outfit. Ik vind je blazer mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wonderful outfit and lovely photos!! i adore your blazer and beautiful earring <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe duur was die blazer?
    Dies echt gaaf..

    www.lin5da.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat shirtje is leuk!
    &Die pistols blijf ik opzich wel gaaf vinden,
    ik snap wel dat je ze duur vindt haha, naja ik zou het wel kopen als je ze toch nodig hebt, maar ik spaar graag voor dingen die ik echt nodig heb ^^

    BeantwoordenVerwijderen