zaterdag 26 februari 2011

Nailpolish

Een tijdje geleden heb ik de nagellak Melon of Troy gekocht van O.P.I.
Ik wilde graag een kleurtje van dit merk omdat ik er een aantal dingen over gelezen had en het leek me een hele fijne nagellak. Het is een beetje een oranje/roze kleur. Hij is me echt supergoed bevallen! Hij smeert ten eerste heel fijn op, je kunt met één kwastje ongeveer je hele hand doen. Ten tweede droogt hij echt heel erg snel, dat is ook altijd fijn als je nog even snel een nagellakje op wil doen voordat je weg moet. Ten derde bleef hij bij mij aardig lang zitten, ongeveer een week! Ik heb hem gekocht bij de parfumerie Pour Vous en hij was 13.95 euro. Dit vind ik best duur voor een nagellak, maar het potje is enorm namelijk 15 mL. Je kunt er dus een hele tijd mee doen(; Deze nagellak raad ik echt aan! Het is ook een leuk kleurtje voor de lente en die komt er binnenkort aan(:

Ps. Je kunt de nagellak niet heel duidelijk zien op mijn nagels maar ik heb maar 1 laagje gedaan, zonder top- of basecoat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten